maandag 1 februari 2016

Windstil, op een grotere zee! / windless, on a bigger sea!



-nederlands

Hoe vaak ben ik al laten zakken 
in deze realiteit, dit bestaan?
Hoe vaak ben ik al opgehaald 
en weer verder gegaan?
Zoekende naar de essentie. 
Want mijn lichaam is een anker 
verbonden met een stevige lijn 
aan een schip op de grotere zee 
met mijn gedachte als Kaptein.
In een andere dimensie.
Op een andere frequentie.
Want de ruimte tussen jou ogen en de mijne,
is niet leeg maar eigenlijk goddelijke wijn. 
De smaak word bepaald door 
Jou liefde en mijn pijn.
En elke duizend jaar opent "zij" 
het vat en neemt een nipje o zo klein
om te proeven hoe zoet en sterk
wij zijn.


-english!  
tongue emoticon
how many times have I been lowered 
in this reality, this existence ?
how often have I been retrieved
and moved on again ?
searching for the essence.
because my body is an anchor
connected with a solid line to
a ship on the larger sea
with my thoughts as captain.
in another dimension.
on a different frequency.
because the space between your eyes and mine,
is not empty but actually divine wine
the flavor is determined by
your love and my pain.
and every thousand years she opens
the barrel and takes a sip o so small
to taste how sweet and strong
we have become.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten