woensdag 14 december 2011

Onze vergeten Ziel


Het leven doet wat het wil
soms is het als een zege en soms als een vloek
elke keer weer
maar in de vijver van tijd
is alles wat het is
zelfs al zijn we niet meer, zijn we nog steeds
niets vergaat en niets is vooraltijd
met dit in mijn gedachten
zoek ik naar antwoorden
en blijf ik wachten
in liefde ligt het antwoord
maar met zoveel onwaarheden is onze visie van liefde wel de echt?
of is de liefde hoe wij hem kennen ook maar in onze gedachte gelegt
Dus ik vergeet wat is en probeer te zien
wat echt is ,is wat is en niet wat ik denk dat is
met een troebel collectief
laat ik vallen wat niet helder is
ik focus op het goede en niet op het negatief
met de gave mijn gevoel te delen
en zo mijn ziel te behouden
iets wat moeilijk is n een tijd waar zielen worden geoogst in massa productie
en waar de gene aan top zo onze menselijkheid stelen
blijf ik ik
want wanneer je gaat zijn wie je niet bent
ben je gedoemt niemand te zijn
en dan heb ik liever iets minder
en blijf ik mezelf
want mijn ziel is het gene wat er voor zorgt dat ik,
ongeacht hoe vaak ik naar de grond word geslagen altijd zal blijven bestaan
Dus met liefde en mijn ziel hou ik corruptie buiten
en ben ik een vrij man waar ik ook mag gaan en staan
je leven is maar een moment
maak er wat van
wees je zelf
vecht voor je vrijheid zolang het nog kan !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten