woensdag 11 mei 2011

de meester en de leerling


...Ik ben de meester en de leerling van mijn ziel...
Ik doe niks wat mij word opgedragen ,
Ik deed alleen wat mij beviel!

Alles houd ik tegen mijn eigen licht...
Ik zie de wereld helder,wat een vreselijk aanzicht!

Boeken zijn heilig verklaart en daarmee wat daadwerkelijk heilig is word vergeten.

Zoals de boom die leeft en buiten staat.
De zon, het water en de grond waar wij op lopen en van leven.

Wil ik wat veranderen of wat bereiken?
Doe ik mee of blijf ik kijken?
Respect en macht of liefde en kracht?

Geboren in een tijd waar bijna de hele wereld lijd.
mensen worden bespeeld als poppen
Heeft iedereen schijt..???

Of is iedereen blind geworden, vertroebeld door foute idealen?
Gedoemd de rest van hun leven geld binnen te halen...

We zijn volgens velen uitverkoren.
maar tegenwoordig dood vanaf het moment dat we worden geboren!

Deden mensen hun ogen maar eens open.
dan konden ze zien wat er fout gaat en hoe het geheel ervoor staat.

Vertroebelde gedachten door een materialistisch collectief.

We hebben ons zicht verloren!
nu willen we de waarheid niet meer horen!

Wij verdienen beter...
Een toekomst in kleur, weg met dat zwart witte!
open je gedachten en zoek de deur!
zie door de leugens en stop dat gezeur

Leef vrij en help andere
Alleen zo kunnen wij ons perspectief en leven positief veranderen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten